חוזה שכירות - השכרת ציוד לאירוע

חוזה השכרת ציוד לאירועים
(מסמך זה נערך בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד
 אולם מתייחס לבני שני המינים.)


בין _______________תז____________כתובת_____________טלפון____________
להלן:("השוכר/ת") 
 
לבין אנואר השכרת ציוד לאירועים (להלן: "המשכיר")
 
השוכר/ת _______________ מאשר/ת בחתימתו את הפרטים הבאים:
 
אני מאשר כי הזמנתי מחברת אנואר השכרת ציוד לאירועים (להלן: "המשכיר")  
לפי הצעת מחיר ו/או הזמנה מספר ___________ הכוללת את הציוד כמפורט, למטרת השכרה לתקופה הנקובה, ובכפוף לקריאת ואישור חוזה השכרת ציוד לארועים (להלן:החוזה").
כל המצויין ומוסכם בחוזה, לא גורע מהתנאים המפורטים בתקנון החברה לרבות תנאי ביטול הזמנה, על כל תנאיו המפורטים בתקנון המשכיר ומאושרים על ידי השוכר.

  1. השוכר מאשר בזה כי בעת קבלת ו/או אספקת הציוד, יראה את הציוד ואת מצבו, יבדוק אותו, יספור אותו ויבין את אופן הפעלתו ותחזוקתו ואת תקינותו ויוודא כי הציוד תקין, שלם ומתאים לצרכיו.

  1. השוכר מתחייב שלא לעשות בציוד כל שימוש שהוא, שלא בהתאם להוראות החלות עליו ו/או המופיעות עליו ו/או בניגוד להדגמה שבוצעה עבורו.

  1. ידוע לשוכר כי אם יחזיר את הציוד שהשכיר כשהוא תקול ו/או פגום, יהיה עליו לשלם את עלות התיקון, ואם לא ישולם על ידיו מכל סיבה שהיא, ו/או יוחזר ללא אפשרות לתקנו, יהיה עליו לשלם את מחיר עלותו לפי מחירון הציוד של המשכיר. המשכיר שומר את פרטי כרטיס האשראי של השוכר ו/או הבטוחה שמסר למשכיר בכפוף להשבתו ולאחר ביצוע ספירת הציוד ו/או בדיקת חסרים ו/או נזקים ע"י המשכיר. והמשכיר יהיה רשאי לעשות בו שימוש במקרה של החזרת הציוד באיחור ו/או אי החזרתו ו/או החזרתו כשהוא פגום ו/או בכל מקרה אחר של הפרת תנאים אלו, ולחייב את כרטיס האשראי ו/או הבטוחה שמסר למשכיר, בגובה הנזק שנגרם.

  1. ידוע לשוכר כי קבלת ו/או איסוף הציוד ע"י המשכיר לא כולל סבלות ו/או סידור ו/או קיפול של הציוד.

  1. ידוע לשוכר כי במקרה בו לא תתאפשר סבלות ע"י המשכיר, על השוכר האחריות להוביל את הציוד שהזמין לשטח האירוע ובהתאם גם איסופו בתום הארוע לאותו המיקום אליו התקבל לפני הארוע. כל זאת בתאום ובאישור נציג המשכיר באיסופו של הציוד.

  1. במקרה שבו תואם עם השוכר מיקום ושעה, ולא היה במקום ובשעה לקבל את הציוד, הציוד יוחזר ע"י המשכיר והוא יהיה  רשאי  לגבות את סכום העסקה במלואו.

  1. במקרה והציוד התקבל במקום באישור השוכר וללא נוכחותו- לא תהיה לשוכר כל טענה של חוסר בציוד במהלך הארוע ו/או בתום הארוע.

  1. ידוע לשוכר כי חל עליו איסור להשאיר את הציוד ללא השגחה, לא בשעות היום ו/או הלילה ולמשך הלילה !!
 
9. ידוע לשוכר כי איסוף עצמי  יהיה בתאום מראש בלבד, ובמקרה שלא הגיע לאסוף
    את הציוד כפי שסוכם, המשכיר יהיה רשאי לגבות את סכום העסקה במלואו.
 
10. ידוע לשוכר כי באחריותו לבצע ספירה של הציוד עם קבלת הציוד, ובתום הארוע
בטרם איסופו ע"י המשכיר. שוכר שלא דיווח עם קבלת הציוד על חסרים לא יוכל לטעון לחסרים בתום הארוע – כלומר אם לא ביצע ספירה הוא מאשר שקיבל את כל הציוד במלואו!

  1. במקרה שבו התגלו חסרים ו/או שברים ו/או נזקים לציוד, ידווח השוכר למשכיר על החסרים ו/או שברים ו/או נזקים לציוד בסמוך למועד קבלת הציוד.

  1. במקרה בו לא דווח השוכר על חסרים ו/או נזקים (ראה סעיף 11 לעיל), ובמקרה שבו לאחר ספירת ו/או בדיקת הציוד שהוחזר ע"י המשכיר למחסני החברה התגלו חסרים ו/או נזקים, לא תהיה לשוכר טענות לגבי הספירה ו/או חסרים שהתגלו ו/או נזקים שבוצעה ע"י המשכיר.

  1. ידוע לשוכר כי במקרה בו לא צויין אחרת על גבי ההצעה - ההצעה לא כוללת את סידור/קיפול/התקנה. ידוע לשוכר כי עליו לתאם סידור/קיפול/התקנה מראש עם המשכיר בהתאם לסקיצה.

  1. עם קבלת אישור השוכר בעניין התקנה ו/או סידור ו/או קיפול הציוד, מבין השוכר כי כל פעולה שתתבצע ע"י המשכיר בעניין מאושרת ע"י השוכר ולא תהיה לו כל טענה כלפי המשכיר.

  1. במקרה שבו ידרש קיבוע של הציוד, הדבר יעשה באישורו ובאחריותו המלאה של השוכר לכל פגיעה בתשתיות המקום כגון: קו מים ואו ביוב ואו חשמל ועוד. בנוסף השוכר יהיה נוכח בזמן ההתקנה ויהיה אחראי למקרה שבו יגרם נזק לתשתיות.

  1. במקרה שבו השוכר החסיר פרטים בעניין תנאי השטח, ובעת ההתקנה ע"י המשכיר התגלו חסרים ומידע נוסף שלא מאפשר התקנה מבחינה פיזית ו/או בטיחותית ע"י המשכיר, למשכיר הזכות שלא לבצע את ההתקנה והשוכר יישא בהוצאות שנגרמו למשכיר.

  1. באחריות השוכר לפנות את השטח המיועד לפני ההקמה ו/או בסיום הארוע  ו/או בפירוק על מנת ליצור סביבת עבודה בטוחה.

  1. המחיר הנקוב בהזמנה לעיל כפוף לזמן ההשכרה שנקבע בהזמנה. איחור בהחזרת הציוד מעבר לתאריך ושעת ההחזרה, יחויב בתשלום בגין יום נוסף לכל איחור כאמור. ידוע לשוכר כי אין באמור כדי לתת לשוכר זכות לאחר בהשבת הציוד כנגד התשלום, אלא אם כן פנה מראש למשכיר וקיבל את אישורו בכתב, מאחר והדבר עלול למנוע מסירת ציוד ללקוח אחר.

  1. השוכר מתחייב לעשות שימוש בציוד בהתאם להוראות המשכיר, להוראות הסכם זה ולהוראות כל דין. ידוע לשוכר כי באחריותו הבלעדית לוודא כי ישנה אפשרות טכנית, הרשאה וזכות על פי חוק להעמיד ולהפעיל את הציוד במקום ובמועד המתוכנן. ידוע לשוכר כי במידה והציוד יוחרם במהלך ההשכרה, הדבר ייחשב תחת אחריותו המוחלטת ועל חשבונו.

  1. ידוע לשוכר כי אין להציב את הציוד ו/או להפעילו כשהוא חשוף לגשם ו/או למים.

  1. ידוע לי כי במקרה של השכרת ו/או רכישת אוהלים ו/או הצללות, לא תחול על המשכיר כל אחריות שהיא למצב המוצר, תקינותו ועמידותו.
  • ידוע לשוכר כי ביצוע הקיבוע יעשה באישורו ובאחריותו המלאה של השוכר לכל פגיעה בתשתיות המקום כגון: קו מים ואו ביוב ואו חשמל ועוד. בנוסף השוכר יהיה נוכח בזמן ההתקנה ויהיה אחראי למקרה שבו יגרם נזק לתשתיות.
  • ידוע לשוכר שבאחריותו לשלוח למשכיר סקיצה ו/או תמונות באיכות טובה של השטח המיועד של הארוע על מנת לאשר את מיקום הקמת ההצללה ו/או האוהל.
  • ידוע לשוכר כי עם קבלת אישורו בעניין ההתקנה, מבין הוא כי כל פעולה שתתבצע ע"י המשכיר בעניין ההתקנה ו/או הפירוק מאושרת על ידו ולא תהיה לו טענה כלפי המשכיר.
  • ידוע לשוכר שבמקרה שבו החסיר פרטים בעניין תנאי השטח, ובעת ההתקנה ע"י המשכיר התגלו חסרים ומידע נוסף, שלא מאפשר התקנה מבחינה פיזית ו/או בטיחותית ע"י המשכיר, למשכיר תהיה הזכות שלא לבצע את ההתקנה והשוכר יישא בהוצאות שנגרמו למשכיר.
 
 

  • ידוע לשוכר כי באחריותו לפנות את השטח המיועד לפני ההקמה ו/או בסיום הארוע  ו/או בפירוק על מנת ליצור סביבת עבודה בטוחה.

  1. ידוע לשוכר כי בכל מקרה לא יהיה החזר על השכרת ציוד, ובאחריותו לוודא בעת קבלתו לידיו, כי הוא תקין, פועל ותואם את כל צרכיו, וקבלתו לידיו תהווה ראיה לכך, ועד השבת הציוד למשכיר השוכר יהיה אחראי באופן מלא ומוחלט למצב הציוד.

  1. השוכר מאשר ומצהיר בזה כי החל מקבלת הציוד לידיו ועד השבתו לידי המשכיר, יהיה אחראי באופן מלא ובלעדי הן לציוד והן לכל צד ג׳ שהוא ו/או לכל נזק ו/או פגיעה שעלולים להיגרם לכל צד ג׳ שהוא. מבלי לגרוע מהאמור מתחייב השוכר לשפות את המשכיר ו/או מי מטעמו ו/או במקומו בגין כל דרישה, טענה ו/או תביעה שיופנו כלפיו, לרבות כל הפסד ו/או הוצאה ו/או נזק, בין ישיר ובין עקיף, שייגרמו לו עקב כך.

  1. על התקשרות השוכר עם המשכיר ועל תנאים אלו ועל כל הנובע מהם יחולו דיני מדינת ישראל בלבד, וסמכות השיפוט תהיה של בית המשפט המוסמך במחוז מרכז בלבד.

  1. השוכר מאשר בזאת כי הושארו פרטי אשראי ו/או בטוחה  לפיקדון, בעת ביצוע ההזמנה, ופרטים אלה מהווים ביטחון וערבות על ציוד ששכר מהמשכיר ו/או בגין תקלה ו/או נזק ו/או אי עמידה בלוח הזמנים בהחזרת הציוד.
 
 
 
ולראיה באתי על החתום :
 
 
שם: _________________ כתובת:_____________________
 
 
 
ת.ז. ___________________ טל': _____________________
 
 
דוא"ל: ___________________________________________
 
 
 
חתימה: ____________  תאריך:_______________________
 
 

האתר נבנה ע"י
שמיים קידום אתרים
0
דף הבית טלפוןwaze